08 december 2010

Nieuwe ontwerpen ....

Hallo Allemaal !

Ondanks de drukte in ons gezin met school, de feestdagen en meer, ben ik bezig met veel leuke dingen. Het maken van cupcake rompertjes, babushka knufjes en vooral veel ontwerpen van kaarten etc.

Op het moment ben ik druk bezig met het maken van foto kaarten, leuk voor de kerst, geboortes, trouwerijen etc.

Hier een aantal voorbeelden :


En ik doe mee met een ontwerp wedstrijd ! Super leuk en de eerste keer dat ik zoiets doe.... stemmen jullie op mij ??

Vote for my
design on minted.
oh so minty vintage chic
see more from Miss Polkadot Designs
vote for me!
Check out my competition in holiday photo cards and wedding invitations at Minted.


Voor de rest wordt het een drukke maand, sinterklaas achter de rug, maar de kerst komt er al weer aan, evenals vakantie voor de kindjes...gauw dus weer aan de slag nu het nog kan ;-))

Knuf voor jullie allemaal !

Nan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for sharing your comments !