17 december 2010

Nieuw.... kaarten van Miss Polkadot Designs.... !!

Hallo Allemaal !!

Zijn jullie ook zo lekker creatief bezig ? Nou ik wel ;-)

En nog een nieuwtje ook....vanaf nu kunnen jullie mijn kaarten onder andere hier kopen en versturen !

Vóór 16.00 besteld, de volgende dag op plaats van bestemming !
 
En je hoeft niet eens de deur uit, hoe makkelijk is dat ! ( zeker nu het steeds zo glad is buiten ;-)

Klik HIER om naar de winkel te gaan !
Zoek je iets speciaals maar staat het er niet tussen, schroom dan niet mij te contacten, ik kan altijd een ontwerp maken en deze in de winkel plaatsen!

Een voorproefje van wat er zoal te vinden is :
En nog veel meer !


Daarnaast nog bezig veel andere leuke dingen, zoals gewoonlijk weer veel te veel tegelijk, maar alles is ook zo leuk ;-))

Hebben jullie al gestemd op mijn 3 ontwerpen ? Klik op de kaart om op de pagina te komen om te kunnen stemmen ..... Dat zou ik heeeeel lief vinden ;-)))






Gaan jullie verder nog wat leuks doen de komende periode ?

xx
Nan
Enhanced by Zemanta

1 opmerking:

  1. Hey Nanda, ik ben helemaal NIET creatief bezig. Ik word vreselijk opgeslokt door andere (ook leuke) dingen. Wel een weekje vakantie nu, maar ook nu weer never a dull moment. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for sharing your comments !